ZAYIFLAMA KLÜBÜ

SLIM UP MUST Zayiflama Ssistemi

CFK SKINTONIC CONSEPTS-Selülit-Ssikilaşma-Incelme

Vücut Analizi

Body Analyser 2040 , bio-impedance ölçümlerinden kaynaklanan ve analiz sırasında girilen verilerden oluşturulan mikroprocessor kontrollü elektriksel bir cihazdır.Cihaz şişmanlık ve zayıflık problemlerinde vücuttaki yağlı ve yağsız kitleleleri , vücudun kalori ihtiyacını ve dağılımını sayısal ve grafiksel olarak belirleyen elde ettiği verilerin sonuçlarını printer’ınden  kullanıcıya sunan ve yaklaşık 1000 hastanın tetkik sonuçlarını hafızasında depolayabilen bir sistemdir.

Body Analyser 2040 değerleri kol , bacak ve gövdedeki doku bileşenlerini dikkate alarak yorumlar , ayrıca cihaz cildin genel tiplendirmesinide yapmaktadır.Sistem Avrupa Birliği ‘

nin belirlediği tıbbi cihaz üretim standartlarına uygun olarak üretilmiştir.

Veri Açıklamaları

Analyser 2040 estetikçilerin

• Hastanın fiziksel ve estetik durumunun kesin teşhisinden sonra tedaviye başlanan ,
  • Her hastanın tedavisine göre kişiselletirilebilen ,
  • Tedavi için her türlü aletin çalışmasını sağlayan ,
  • Hedeflenen kilo ve forma uygun olarak , tedavi sırasında hastanın sonuçlarını sürekli kontrol eden bir araçtır.

İstatistiklere göre , normal koşullarda yağsız kitle ( sıvılar dahil ) ve yağlı kitle arasındaki oran 4 / 1  den fazladır.( Yağsız kitle ve su , yağlı kitlenin 3 katından biraz fazladır ve her zaman sağlıklı olan bir insanın tüm hayatı boyunca vücudunda dolaşması gereken su oranı vücut ağırlığının % 50 ( % 51 - % 52 ) ini oluşturmalıdır.

Analizler su , yağlı ve yağsız kitle değerlerinin değiştirilmesi gereken durumları ortaya koyabilir.

Suyu Arttırmak İçin :

• Su alımı
  • Tedaviyi mineralize ve hydrate etme
  • Yağlı kitlenin azaltılması ve yiyecek hijyeni

Suyu Azaltmak İçin :

• Doğru diyet programı
  • Egzersiz
  • Tedaviyi demineralize etme
  • Drenaj tedavileri
  • Yağlı kitlenin su retansiyonu yoluyla tekrar dengelenmesi

Yağı Azaltmak İçin :

• Doğru diyet
  • Egzersiz
  • Zayıflama ve yağ eritme tedavileri
  • Aynı zamanda yağsız kitleyi arttırmak

Vücutta iyi bir sonuç almak için her zaman doğru bir diyet ve egzersiz yapmak gerektiği unutulmamalıdır.Sadece diyet yapmak fiziksel sağlığı ve formu yakalamak için yeterli değildir ; diyet fazla yağlar kadar yağsız kitleyide azaltır : bu nedenle fiziksel egzersiz veya kas sıkılaştırma tedavileri yağsız kitlelerin arttırılmasında çok önemlidir.

Normal Durum

Bu durumda yağlı kitle ,  yağsız kitle ve su arasında düşük bir oran vardır.Bu durumda estetisyen hastasına sağlığını olabildiğince uzun süre koruması için güzellik tedavileri , kas tonüsünü koruması için kas toningleri , hisrasyonu kontrol altında tutmasını ve doğru beslenme yöntemleri önermelidir.

Yetersiz Su Miktarı

Eğer analizler az veya yetersiz su miktarı gösteriyorsa aşağıdaki olasılıklarla karşılaşabiliriz:

A ) Aşırı yağ

B ) kas dokusu tonüs kaybı

C ) Bölgesel veya sert selülit

D ) Kırışıklıklar yoluyla su kaybının çevreye yayılması

E ) Su retansiyonu ( bu durumda analizi yapan kişi tüm su miktarını ölçemez , çünkü yağlı hücrelerin hacmindeki artış doğru okunmasına engel olur ) Drenaj tedavileri gerçekten bu su retansiyonu durumu varsa yapılmalıdır.

Bu durumlar için özel tedaviler uygulanır , bunlar özellikle mineralizasyon tedavileri ve  su alımı yoluyla yapılan doğru tedavilerle vücuttaki su oranını tekrar dengeleme hedefine ulaşmakla başlar.

Aşırı Su Miktarı

Bu durum terleme ,  ödem ve yumuşak ödem selülitleriyle kendini gösterir.Aşırı sıvı miktarı yağsız kitlenin gelişimine katkıda bulunmaz.Hedef yine yağsız kitlenin arttırılması  , yağların azaltılması ve sıvının alınmasıdır.

Aşırı Yağ Kitlesi

Bu durum ;

A ) Ciddi tıbbi oburluk ,

B ) Az su veya az yağsız kitleyle şişmanlık olabilir.

Bu durumda fazla yağdan kurtulup yağsız kitleyi arttırmak için yağ eritme ve toning tedavisiyle birlikte iyi bir beslenme programı tavsiye edilir.

Aşırı Yağsız Kitle

Yağsız kitlenin azaltılması gereken durumlar çok nadir değildir, fakat tıbbi olarak çok önemlidir , çünkü belirli patolojik durumları ortaya çıkarırlar.Bunun tam tersine analizlerin yağsız kitledeki artıştan dolayı aşırı kiloyu ortaya çıkardığı durumlarda olabilir.Bio-impedence metre bunların hipertrofik kas kitlelerini aşırı kilo olarak gösterir, çünkü kilo artışı istatistiksel standartlardan farklılık gösterebilir.